nedeľa 28. februára 2016

Kôš

Maria Amora urobila trochu nevšedný návod na pletenie koša z papiera. 
Najprv uplietla jednotlivé strany, ktoré potom pomocou ruličky spojila.
Miesto ruličky by som použila sisalový alebo konopný špagát a kôš by bol nádherne rustikálny. 
Čo poviete?

Príjemné tvorenie a krásny deň praje
Ana


2 komentáre:

  1. No, Anka, keď sa na to pozerám, vyzerá to celkom jednoduché! Ale viem, že to treba veľa zručnosti a tú nemám. Veľmi by som sa chcela naučiť pliesť z papiera, ale ja to potrebujem vidieť v skutočnosti a skúšať a skúšať....
    Ty to vieš robiť? V mojom okolí nepoznám nikoho takého :-(
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, pliesť z papiera som sa naučila sama, podľa návodov z netu a práve španielskych. Je pravda, že treba veľa trpezlivosti a zručnosti. Povedané mi bolo, že po 50 tom koši to bude vyzerať dokonale. A je to naozaj tak. Takže iba skúšať a skúšať. Zo začiatku to vyzeralo hrozne, ale nevzdala som sa a aj ruličky treba mať pekne "ušuľkané":-) Ruličiek spravím cca 100 ks za hodinu, čo je málo na jeden väčší košík, ale na stojan na varešky stačí 80 ks. Pusti sa do toho a uvidíš, iste nájdeš niekde na nete vhodný návod, podľa ktorého začneš ... mnoho zdaru♥

      Odstrániť